top of page
  • Writer's picture מירב כהן ונונו

הטרנדים המרכזיים בעולם הביוטי לשנת 2019

2019 כבר כאן והיא ללא ספק הולכת להיות שנה יפה!

על פי מומחית חיזוי הטרנדים עדי יופה " 2019 תהיה שנת התפר. שנה שבין העולם הישן לעולם החדש. שנה של הגדרות חדשות וערבוב של מונחים. שנה של קצוות שיפעלו בו זמנית: זו שנה שבה נהיה עצלנים בכל מה שקשור לקניות, אבל אקטיביסטיים בכל מה שקשור ל״עולם טוב יותר״. "




איך זה ישפיע על תעשיית היופי ומה המגמות הצפויות לנו?


1/ סאב זירו - או מינימום בזבוז ומקסימום קיימות

זוהי ככל הנראה המגמה שתהפוך המובילה בשנים הקרובות, ונראה כי מרבית חברות הקוסמטיקה והמותגים המובילים ישקיעו הרבה מאמץ ותשומת לב בנושא. אפס בזבוז וקיימות יהפכו להיות ה"סטייט אוף מיינד" החדש בכל מה שקשור לטיפוח ויופי. כצרכנים, נראה יותר ויותר מותגים מעניינים המבוססים על קיימות וחסכון בפסולת, ומדף הטיפוח שלנו יהפוך מינמליסטי ונקי ממוצרים שאין לנו בהם צורך.




2/ אורגני ירוק וטבעי

המשך ישיר וטבעי למגמה הראשונה. תשומת הלב למרכיבים טבעיים ומקורותיהם יהפכו פופולריים עוד יותר ממה שהם כיום. הקיימות תהפוך לפרמטר מוביל ואנחנו נחפש אחר מותגי טיפוח העושים שימוש בחומרים אורגניים וטבעיים, אשר מבוססים על פורמולות עדינות שלא נבדקו על בעלי חיים. מיקוד בתועלות לעור ולסביבה אלה לצד אלה.



3/תכירו את המילה CICA

cicatriser לקוחה מהמילה הצרפתית

אשר משמעותה "לרפא".

קטגוריית מוצרי הריפוי היא השנייה בגודלה לאחר קטגוריית מוצרי האנטי אייג'ינג בתחום הטיפוח ותמשיך לגדול באחוזים הגבוהים ביותר. החיבור בין קוסמטיקה וביוטי לריפוי אינו חדש ובעולם ידועים לא מעט מותגים של "קוסמטיקה רפואית" או קוסמצבטיקה בשמה הנכון.

בעיות של רגישות בעור כתוצאה משינויי מזג אוויר קיצוניים, זיהום ואורח חיים מלחיץ הפכו כה נפוצות, כך שלספק את "התרופה" לעור זהו מהלך טבעי לחלוטין עבור מותגי היופי המובילים.


4/ שובן של הקפסולות והאמפולות

האמפולות חוזרות למרכז הבמה כהמשך ישיר למגמת החיפוש אחר "קוסמטיקה מרפאה"


בתוכן נמצא טיפולים אינטנסיביים לשיקום העור המבוססים לא אחת על רכיבים פעילים וויטמינים כגון: ויטמין C וויטמין E. לרוב מדובר יהיה בטיפול משלים לשגרת הטיפוח שלנו, אותו נצרוך עד 4 פעמים בשנה.


5/ פרסונליזציה

הביקוש לאינדיבידואליות וביטוי עצמי ימשיך לעלות ולהתחזק גם בשנים הבאות, מותגי ביוטי אשר ימצאו דרכים מעניינות ויצירתיות כדי לעזור לצרכנים להביע את עצמם בצורה מעניינת וקריאייטיבית ישגשגו.

גם בעולם הקמעונאות תהווה המגמה גורם מפתח להצלחה. מותגים ישקיעו ביצירת חוויות צרכנים ייחודיות, באונליין ובאופליין. מי שלא ימצא את הדרך לקונספט ייחודי ממוקד לקוח ככל הנראה יוצא מהמשחק.


6/ טכנולוגיה פוגשת יופי

מתברר כי זה יקרה מהר יותר ממה שחשבנו. הטכנולוגיה בשירות היופי. שלל אפליקציות וחידושים אשר יסייעו לנו לבחור את מוצרי הטיפוח האיפור והבישום המתאימים לנו ביותר.

תחשבו על היכולת להריח בושם כשאתם יושבים מול המסך ושנייה לפני הלחיצה על כפתור "הוסף לסל" . או אבחון צרכי העור שלכם המבוסס על תמונה שהעליתם לפני שנייה לרשת... נשמע דמיוני? אז זהו שלא, הטכנולוגיות כבר קיימות והן אוטוטו כבר כאן...


הולך להיות מעניין כבר אמרנו?



bottom of page